مایکل بری قهرمان فیلم  Big Short از همه بازارها خارج می شود، آیا این سیگنالی برای Crypto است

مایکل بری قهرمان فیلم Big Short از همه بازارها خارج می شود، آیا این سیگنالی برای Crypto است

1401/05/25

قهرمان فیلم Big Short  که آخرین اصلاحات را در بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده بود ، روی یک سقوط دیگر در هر دو بازار دارایی های سنتی و دیجیتال شرط بندی کرد و 95٪ از پرتفوی خود را نقد کرد و تنها یک دارایی در ترازنامه خود باقی گذاشت. چرا باید به بازار ارزهای دیجیتال اهمیت داد؟ مایکل بری شهرت خود را با پیش بینی بحران بزرگ سال 2008 و کسب ثروت از آن به دست آورد. از آنجایی که صنعت ارزهای دیجیتال در آن زمان جدی نبوده است، در حال حاضر بازار دارایی های دیجیتال در اولین بحران خود زندگی می کند.


با توجه به بستن تقریباً 100 درصد از سبد سهام خود، می‌توان گفت که این تحلیلگر روی تغییر بیشتر بازار شرط‌بندی کرده است، که در صورت وقوع روی اکثر ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد. در حال حاضر، بیت کوین و کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال از حرکت شاخص های SP500 و NASDAQ پیروی می کنند. تنها سهام باقی مانده در پرتفوی مایکل بری ،سهام GEO Group است که در زندان‌های خصوصی و مراکز بهداشت روان در ایالات متحده سرمایه‌گذاری می‌کند و ارزش این پوزیشن 3.3 میلیون دلار است.


در ماه جولای، بری اظهار داشت که ما در نیمه راه بازار نزولی قرار داریم و او انتظار دارد که با توجه به افزایش 20 درصدی قیمت اکثر دارایی های دیجیتال، سقوط دیگری رخ دهد که هنوز اتفاق نیفتاده است. اگر پیش‌بینی این معامله‌گر درست باشد، در ماه آینده شاهد سقوط گسترده در بازار دارایی‌های سنتی و دیجیتال خواهیم بود. برخی از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال نیز اصلاحاتی را پیش‌بینی کرده‌اند، زیرا سیگنال‌های اساسی در واگرایی با قیمت اکثر دارایی‌ها حرکت می‌کنند. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در حدود قیمت 24125 دلار معامله می شود.


shape